lørdag 28. mars 2015

Glede

Så gøy og se akkurat deg her :-) Det betyr kanskje at du gleder deg like mye over dette som meg. Det er utrolig spennende med nye sider. Og det feires jo ellevilt ;-) Som jeg skrev på min side så har vi  3 flotte premier, som du garantert vil få stor glede av

  1. premie: Ett flott, dekorert påskeegg fylt med produkter fra kaBoks

  2. premie: Et gavesett med Gelatos fra Faber Castelle

  3. Premie: Gavekort på 300 kr i nettbutikken til KaBoks


Og bare se den fantastiske 1 premien da dere ;-)

paskeegg-5

 

Så nå bør dere skyndte dere og virkelig bli med på moroa. Bli med på moroa både på Pinterest  og  Facebook.
Og når du har tatt runden så regner jeg med at du er inspirert. For det blir iallefall jeg. Utrolig mange dyktige sjeler på dette DT teamet. Og da kan du frem til 4.april handle, og få gratis frakt i vår splitter pine nye butikk.

 




Også må jeg jo dele kortet mitt her også ;-) Kortet mitt viser min glede over feiringen.

kreativelena_25_2015

kreativelena_25_2015_2

 

Så håper jeg du har en fantastisk dag, med masse inspirasjon. Og nyt hobbyen din!

- Lena_J - 

 

LENA JOHANSEN

Jeg begynte med papirhobby i 2010, og er en del av designteamet til Nordsalten hobbyklubb, Barnemix og scrapping.no i tillegg til KaBoks. Jeg er også skribent for nettmagasinet The Paper crafting. Har tidligere vært et par år i designteamet til svenske ScrappaLoss. Webside:
Blog: Lena Johansen

 

3 kommentarer:

  1. Så tøft!!!! Og de dies'a der med tekst, trur jeg jaggu jeg må ha meg ;)

    SvarSlett
  2. Takk Anne Gro.
    Ja de tekstene er helt herlige, også er de jo så utrolig anvendelige til alt, både kort, LO, lommescrapping o.s.v. Jeg digger jo stilen din, så da skal jeg virkelig følge med for jeg kunne trengt et tips eller to i din stil ;-)

    SvarSlett