onsdag 1. april 2015

CAS vennskapskort

Heisann!

I dag vil jeg vise frem et enkelt kort laget med en kombinasjon av dies og stempel fra kaBoks. Jeg har sett dette kortet for meg helt siden jeg satt og designet disse diesene, så det var gøy å endelig få gjennomført det!  Jeg kan lett se for meg samme konsept som bakgrunn på en layout, eller i mindre format som et kort på en Project Life side. smil

Jeg har brukt 4 farger kartong i en fargeserie, Vacation Blues, fra Core´dination. Jeg oppbevarer hver serie sammen, så vet jeg alltid hvilke farger som går sammen.

smil-2

Som vanlig gjorde jeg en liten tabbe. Jeg fant ikke "embossing buddyen" min (en liten pose med talkum i), så jeg rotet til første runde med stempling. Siden jeg hadde vært svært raus med limen var det ikke enkelt å få nederste panel av.  Du kan se at jeg ikke fikk alt papiret av på bildet over. Heldigvis regner jeg med mottakern ikke kommer til å bruke zoomlinse når de åpner konvolutten, så den lille redningsaksjonen min blir min lille hemmelighet.

Husk, som regel kan prosjektet reddes, selv om det skjer et lite uhell! Det er lett å miste motet om man gjør en feil, men gleden til mottakeren blir sjelden mindre selv om ikke vi synest kortet er perfekt.

smil-3

 

Jeg ønsker dere alle en God Påske, fyllt med glede, latter og smil. Og husk; "Det beste i verden det er å ha en venn som trøster og gjør en glad!"

 

Og husk! Du kan fortsatt bli med i vårt fantastiske lotteri!

gratisfraktGjelder Norge, Danmark og Sverige!

 

Klem fra Siri

1 kommentar: