fredag 26. juni 2015

Masser af KYS....

Så er det blevet fredag igen og weekenden står lige for døren....dejligt! Og forhåbentligt bliver der masser af solskin.

Til mit projekt i dag har jeg leget "meget" med en af de helt nye dies, nemlig "KYSS" dien. Og jeg bruger ordet "meget", fordi jeg har die-cuttet denne die 12 gange til mit kort.....er der mon noget, som kaldes for Big Shot albue??? ;-)

IMG_2035

Nu kan det være at den vågne læser har opdaget at alle mine KYSS på kortet rent faktisk mangler det sidste "S". Der er jo forskel på, hvordan vi staver vores ord i Skandinavien og på dansk bruger vi kun ét "S" i KYS. Men det er jo nemt at løse, når man har en die med ordet KYSS. Med et snuptag, en saks og et lille klip, så er det løst og man står med et die-cut af KYS :-)

IMG_2036

Alle mine KYS er die-cuttet i samme farve karton, som baggrunden i gult, og herefter limet på det gule karton én efter én. Det ene KYS har jeg dog givet lidt kulør med en Promarker tus i farven "Sandstone". Det samme gælder for ordene "til dig". Jeg ønskede, at lige netop de ord skulle fremstå mere tydeligt på kortet.

IMG_2038

Til selve kortbasen har jeg brugt prikket design papir fra en goodiebag, så jeg kender desværre ikke brand, men det passer perfekt til i farverne.

Jeg er mega fan af at skabe en tydeligt kontrast på mine kort og denne gang har jeg atter gjort brug af min Dymo til at skabe hele min tekst. Det giver lige den lille ekstra kant til kortet!

Hav en FANTASTISK weekend :-)

Husk, at KaBoks's nye release også indeholder en die med ordet "FANTASTISK"..... jeg kan allerede nu, komme på flere idéer til kort med denne die. Hvilken tekst ville du lave med ordet "fantastisk"???

Pia :-)

KBKS-DIE-41   KBKS-DIE-42

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar