onsdag 8. juli 2015

Sommerklem

Hei Hei Alle sammen <3


I dag er det onsdag, en regnfull onsdag her nord, så i dag blir nok tiden brukt innendørs og det på scrapping. Det er også min tur til å inspirere dere med ett kort jeg har laget <3


Denne gangen har jeg brukt ulike rosa farger på kartongen, isteden for å bruke mønsterark. Dette gjorde jeg for å se hvordan resultatet ble, ved bare bruk av en farge, men heller flere nyanser. Jeg kommer nok til å teste dette ut flere ganger med andre farger.


Jeg har bygget kortet opp med 3D puter og lagt hvit perlesnor runt hver av lagene.


Før jeg festet motivet på mitten, har jeg brukt en nydelig Blonde i fra kaBoks, som heter "Silje" . Den har jeg lagt over alle lagene med kartong. Jeg har festet på midten av kortet.



I tillegg til den store hvite blonden som heter "Silje" , har jeg også brukt en dies fra kaBoks med ordet Klem på. Denne har jeg stanset ut i en mørk rosa farge og festet nederst i det ene hjørnet av motivet på kortet.



På midten av kortet har jeg plassert ett utklipp som passet inni fargevalget mitt. Begge to har litt rosa på seg, du kan se blondene på kjolene og fargene på blomstene.



Rundt jentene på kortet har jeg plassert ulike blomster i rosa toner, hvit og grønt.


Jeg har også brukt blad i sølv og en "diamant" i mellom blomstene. Begge sidene med blomster er plassert likt.



Sånn, da er det bare å gi en Sommerklem til noen du er glad i, og hvorfor ikke gjøre det med ett hjemmelaget kort <3



Ønsker dere en fortsatt fin og flott sommer <3


SommerKlem fra DT Silje Kristin


4 kommentarer:

  1. Utrolig smukt kort her Silje. Super flot og lækkert lavet. Der er helt sikkert en, der blír rigtig glad, når hun modtager det her.

    SvarSlett
  2. Fantastisk herlig kort, og med så mye herlige elementer at man kan se flere ganger og allikevel oppdage noe nytt. Og diesen klem er brukt helt perfekt. Litt sånn hengende av kanten, nydelig.

    SvarSlett
  3. Tuuuusen Takk Lena <3 Blir altid så glad for tilbakemeldinge som kommer i fra dæ <3
    klem :-)

    SvarSlett
  4. Tuuusen Takk for flotte tilbakemeldinge Maryann <3

    SvarSlett