mandag 10. august 2015

Fargerik utfordring!



Noen ganger trenger man en kickstart, og hva er vel bedre da, en en kreativ veninne som gir deg en real utfordring? Jeg fikk laget et fargerikt kitt til meg, ut fra bildet jeg hadde lyst å scrappe. Og resultatet ble HELT ulikt meg, nemlig masse kule farger <3







Jeg kan ikke skryte på meg å vite hvilke papirer jeg har brukt her, men motivet er min skjønne datter. Jeg har brukt stensil og paste på bakgrunn, og gitt alle papirbitene en overhaling på kantene. Legg merke til det stilige dato-stempelet jeg har brukt under teksten min. Det er stempelplaten fra kaBoks: "Datostempel I". Utrolig anvendelig sak, som kan kombineres i det uendelige for datorer på både LOer og kort, siden den har navn på alle måneder kan du også bruke den til å lage din egen kalender eller ukeplan feks. Eller kanskje en bursdagskalender?







Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar