fredag 27. november 2015

Jule kjelketur med Kaboks

Nu er der bare lidt over 4 uger til Jul! Det er så dejligt og vi har allerede fået den første store bunke sne her i Danmark. Jeg kunne derfor ikke lade være med at lave et lækkert kort med den fine "kjelketur" die og "snøfnugg" stempel.

PiasCreative_IMG_2794

Jeg har først stemplet med Snøfnuggene på min Kraft kortbase. Hertil har jeg valgt sort sværte for at skabe et link til de to børn på kjelken.

Til baggrunden har jeg valgt to forskellige nuancer af lys blå. En mørkere til himlen og en lys til at illustrere snebakken.

KBKS-DIE-23

Til mit kort har jeg klippet af den drengen, som skubber de to på kjelken. Det er en af de fantastiske ting ved at arbejde med dies. Med nogle dies kan man tilpasse dem / ændre dem, så de kommer til at passe bedre på ens projekt. Og det er netop, hvad jeg har gjort her for at få dem til at passe ind i polariod rammen i Kraft karton.

PiasCreative_IMG_2793a

Mon vi får en hvid Jul i Danmark? En ting er sikkert! Nogle får i hvert fald en hvid Jul i Norge, alt efter hvor man bor i landet :)

Kreative vinter hilsner,

Pia

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar