onsdag 4. november 2015

Naturlig Jul med Skigard Dies

Hei Dere :-)


Da er det blitt onsdag igjen da, å jeg er klar for ett nytt innlegg for kaBoks.

Denne gangen har jeg tenkt utafor boksen, og fundert på hvilke muligheter det ligger i en av de nyeste diesene fra kaBoks, og da tenker jeg på Skigard-diesen.




Denne diesen kan man lage sitt eget gjerde på prosjektene sine. Du kan bruke den med ett par ski, ha den rundt lokket til en boks, med ett vinter prosjekt i midten. Mulighetene er mange, å den er veldig lett å bruke.

Jeg har brukt Skigarden for å lage ett kort, en gavepose og en liten merkelapp som henger på posen. Det vil si ar det ble ett juletre, en stjerne og ett hjerte <3



På kortet mitt har jeg brukt hvit og mørk Bazzill, og mønsterarkene mine er fra BoBunny. Stjernen som jeg har brukt var en stor stjerne, som jeg har klippet mindre. I hjørnene har jeg brune halvperler.




Treet mitt er laget med hjelp av den gjerde diesen, jeg har stanset den ut og bygget oppover. Under de tykkeste stripene har jeg plassert 3D puter under.



Blomsterne på kortet er fra Wild Orchids og er svertet med Distress Ink Ground Espresso. Kantene på den lyse kartongen og mønsterarkene er også svertet med den samme distressen.


Stemplet som jeg har brukt på kortet er hentet fra ett sett med flere linjer.


Juleminner <3




Posen og den lille merkelappen, som jeg har dekorert. Er laget med de samme elementene som du finner på kortet.


Her har jeg brukt diesen å laget meg en stjerne på posen og ett hjerte på den lille merkelappen.



Stemplet som jeg har brukt på posen er også hentet i fra ett sett med flere stempler, her har jeg brukt den med Julehilsen på.


Julehilsen <3



Hjertet og stjernen er satt sammen med den smale "stokken" i settet med dies. Det som er så fint er at de er litt rufflete på kantene, så det blir litt liv i dem. Det samme er det på den tykke også i settet.



Da har dere sett kort, pose og merkelapp <3

Kansje fikk dere noen ideer på hvordan du kan bruke Skigarden, eller kansje dere har fått noen helt nye ;-)



Kreativ Klem fra

Silje Kristin <3


 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar