lørdag 21. november 2015

Nytt medlem på designteamet:


profilbilde:Elisabeth


Hei!


Mitt navn er Elisabeth, og jeg er HELT splitter ny på Kaboks DesignTeam!


Jeg har scrappet siden 2005, da mitt første barn var baby, og jeg trengte noe å henge fingrene i.


Jeg har alltid likt klipp, lim og fotos, og scrapping ble fort en stor lidenskap. Idag har det blitt hele 10 år med scrapping, og jeg gleder meg fortsatt stort over denne fantastiske hobbyen som bare utvikler seg og blir større for meg. Jeg er opptatt av friske farger, små detaljer og stilige oppsett. Jeg scrapper både layouter, kort og project life. Innimellom blir det også litt art journal.


Jeg har selvsagt egen blogg også, så du kan jo se hva jeg har gjort så langt i scrappelivet. Skrap:Plassen er bloggsfæren min!


Jeg holder til i Hokksund, gift og mamma til tre fine barn. Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage, og trives med et travelt og aktivt liv.


Jeg gleder meg stort til å være en del av Kaboks' design team,


og håper jeg kan være til stor inspirasjon her.


<3


Vi scrappes allerede på mandag!


Stikk innom da også!

1 kommentar:

  1. Så gøy og se deg her inne. Beundrer stilen din veldig, så gleder meg til og se hva du lager her inne i tiden fremover :-)

    SvarSlett