torsdag 31. desember 2015

Nytt medlem av designteamet :-)

2016 står for døren og de blanke arkene i dette nye året bare står og venter på å bli tatt i bruk. Og i 2016 vil jeg starte et helt nytt kapittel i mitt liv!


På lillejulaften fikk jeg nemlig en telefon fra Silje Kristin, som kunne fortelle meg at jeg skulle bli en del av Kaboks sitt designteam! Snakk om julegave med stor J :-)


Det er med stor glede og litt skrekkblandet fryd at jeg tar fatt på denne oppgaven.


En liten presentasjon av meg selv:


dt kristina


Jeg er 76-modell, opprinnelig fra Bodø og bor for tiden i Stavanger sammen med samboer og hund. Vi har imidlertid nettopp kjøpt oss hus i Tønsberg som er innflyttingsklart sommeren 2016, så tiden framover blir spennende på mange måter. Og ja, selvfølgelig har jeg sørget for at jeg får eget scrapperom, med god plass til alle scrappetingene mine :-)


Scrapping eller rettere sagt kortlaging, begynte jeg med i det små i 2008, men de første årene begrenset det seg til stort sett noen få julekort til de nærmeste. I januar 2012 kjøpte jeg meg Big Shot og jeg ble for alvor hektet på denne hobbyen, og innkjøpene av dies og stempler tok regelrett av. Jeg lager stort sett kort, noen altererte esker og 3D-prosjekter blir det av og til. Jeg lager ikke LO/PL, men har lekt litt med tanken å prøve meg på en LO en gang. Når det gjelder stilen min, kan jeg vel si at jeg som oftest lager ting som er et sted i mellom vintage/chabby chic og CAS, men er overhodet ikke fremmed for å lage vintage-prosjekter med mye stæsj og rene CAS-kort innimellom. En ting er sikkert, jeg elsker å prøve ut nye ting og å utfordre meg selv for å flytte komfortsonen.


Bloggen min finner du her, så ta gjerne en titt der for å se hva jeg holder på med :-)


Håper jeg som en del av Kaboks' designteam kan inspirere nettopp deg.


Da ønsker jeg dere alle et fantastisk nytt år, måtte 2016 bringe det aller beste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar