mandag 13. februar 2017

Baby

Hej!

Idag är det jag, Anna, som bjuder på lite inspiration.
Det blir ett babykort i blå-turkosa toner.

Jag vill även pusha lite för månadens utmaning som har just baby/barn/dop tema den här gången.
Du hittar mer information om den HÄR.

Dien som jag använt  (många gånger) här är den här fina med ordet "baby"



Jag började med att stansa ut massor av vita baby-ord och limmade dom på en bit vit cardstock.
Efter det stansade jag ut min kortbas med en die ur mina egna gömmor. En liknande, men kvadratisk, hittar du HÄR i butiken. (Dom ligger högt på min önskelista kan jag säga men så länge fick det duga med den gamla jag redan hade...)
Sedan stansade jag återigen med min baby-die, i ett mönsterpapper den här gången.
Stansade ut fyra-fem stycken som jag limmade på varandra för att få en tjockare diecut till min titel på kortet.
Avslutade med att stänka några stänk av colormist lite hur som helst liksom :)


Tusen tack titten här idag!!

Många varma kramar Anna :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar