torsdag 14. september 2017

Rosa julekort

Fremover skal jeg ikke bare designe for Kaboks, men også være med som DTansvarlig og DTmedlemm her på bloggen. Det er mange år siden jeg blogget fast, så postene mine blir bare å finne her inne hos Kaboks. 

Det var så nydelig vær ute, at jeg ikke orket tanken på å sette meg inn i kjellerne for å lage mitt inspirasjonsprosjekt til denne månedens utfordring, Julekort i utradisjonelle farger. Derfor dro jeg alt utstyret ut på terrassen til foreldrene mine. Det ble en koselig økt i sensommersola.

 Resultatet fra økten ser dere her. Et enkelt julekort som definitivt ikke er i tradisjonelle farger! Jeg har brukt den store firkantdisen vår, 2 av de nye snøfnuggene og stjerne konfetti. Jeg har også brukt det minste snøfnugget fra det første settet vårt. Dette var første gang jeg prøvde de nye snøfnuggene, og selv om de er superintrikate skar de gjennom glitterfoamen som smør! Jeg er kjempefornøyd :-) Som avsluttning har jeg brukt et av de nye stemplene våre, Vinterstemning.


Snøfnuggene er kuttet ut i funfoam med sølvglitter, og er all dekorasjonen kortet trenger.
 
Firkanten med sømdetaljer gir det lille ekstra som et så enkelt kort trenger!
Disse produktene fra Kaboks har jeg brukt, klikk på bildet for å se produktet i nettbutikken:

DIES:
http://kaboks.com/privat/die-stjerner-konfetti.html

http://kaboks.com/privat/store/die/type/shapes-and-frames/die-firkant-med-som-l.html


http://kaboks.com/privat/die-snofnugg.html
STEMPEL:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar