torsdag 28. september 2017

En liten hilsen

Hei! Graciela her, i dag har jeg et par tag og et CAS kort laget med noen av nyhetene.

Har laget noen tag med denne herlige Nisse dies, er den ikke bare utrolig søt! og er du som meg, sitter du nå og tenker "herlighet må jeg kutta alle de små delene i forskjellige farger!!" vel jeg kan helt ærlig si at jeg har tenkt tanke også, og svaret er NEI, du må ikke det. Du kan selvfølgelig det, men hvis du er like utålmodig som meg, går det helt greit å kutte nesten alle deler i rødt for å så fargelegge dem etter ønske. Så ikke fortvil denne er en herlig dies, som kan brukes til utrolig mye fint.

                                               

Jeg har kuttet alle delene i rødt, utenom selve ansiktet, den har jeg kuttet i hud farge kartong. På skjeggen og deler av luen har jeg brukt snø pen, så du ser ikke den røde kartong, disse kan du selvfølgelig kutte i hvit, men jeg likte godt effekten du får av snøen, ser litt mer ekte ut.
Sånn ble første tagg jeg har laget. Kjekt til å henge på en liten pakke som skal leveres til jul. Stempel jeg har brukt er embosset og den finner du HER. Dies til stor og liten tagg finner du HER og HER.



Her er enda en tag med denne herlig julenissen.



Den runde Stempel, finner du HER

Måtte bare laget et CAS (clean and simple) kort med den søte nissen også.






Du har enda noen dager til å bli med på vår måneds utfordring, den finner du HER

Er det noe du lurer på ? skriv gjerne en kommentar og jeg skal svare deg så godt jeg kan. 

Graciela 


Materiell  liste :










1 kommentar: