mandag 4. september 2017

Vinterens nyheter del 1!

Jeg hadde planlagt et innlegg for å introdusre alle nyhetene våre, men det hadde blitt et helt utrolig langt innlegg, så jeg har bestemt meg for å dele det opp i 2 eller 3 deler, neste kommer på mandag neste uke.

Jeg begynner med Skandinavisk hjerte, dette designet kommer både som stempelsett og som en die.





Stempelsettet kommer med et hjerte der du kan velge mellom 5 og 6 lag, og i tillegg er det en fugl og en gren. 

 Stempelet passer inn i hjertet fra vår forrige kolleksjon, Hjerte, min
 
Dien kan brukes med eller uten "Hjerte, min":

  Jeg har sååå mange ideer for dette settet med design, julekurver, lykter, kort og poser!
 


Det neste settet er en kombinasjon av et tekststempel, et stempelsett og et diesett.


 Det første stempelet kan brukes både på fronten og inni et kort, du finner det her.

I diesettet "Julekransen" kan dette stemplet stemples på skyggen til tekstdien. 



Her ser du stempelsettet Julekransen stemplet opp.


Her har jeg kuttet ut sløyfen og limt den på kransen.



Kransen består av 3 stempler, og kjøper du diesettet har du mange muligheter til bruksområder. 


 Denne består av 4 stempler, og jeg ser den for meg på pakkelapper og kanskje til og med på et håndstemplet julepapir. Jeg gleder meg til å stemple en hel bakgrunn med denne, og så trykke ut en og montere den på 3D-puter!

Her er alle diesene fra settet kuttet ut. 

Sløyfen i settet er kjempesøt! Øverst har jeg brukt stempelsettet sammen med dien, neders er det kun dien som er brukt. Denne blir kjempesøt på babykort også! 

 

Det siste stempelet er en liten gren. Denne kan du bruke sammen med noen av bærene i settet, eller så kan du bruke den sammen med papirblomster.

2 kommentarer: